torsdag 23. april 2009

dag13

PC'n min kræsja idag.. så får se om det blir oppdatering av hjemmesiden imorgen med 2-ukes bilder. Skal nok få noen bilder i bloggen om det er krise :)
Håper jeg kan gi den en kakk så den fungerer imorgen.

Alle valpene har nå skikkelige øyne, og Herr Grønn hadde komt seg ut av valpekassa ikveld mens mamma var her. Hun hadde gått inn på rommet da lå Herr Grønn bak kassa, på andre siden av den utgangen er og han kom seg ut.. så han har kravla et stykke!! Ei fjøl er satt opp i døra nå, så ingen flere utbrytelser på en stund nå håper jeg :)

Dem har også begynt å bjeffe!! Ordentlig bjeffing. Jeg hørte det første gang igår, Celia lå i stua akkurat da, så hørte vi en rar lyd fra valpekassa. Hun spratt forskrekka opp, sto litt å vurderte situasjonen, så løp hun inn. Litt senere ble den lyden mer og mer lik et bjeff, dem dreiv vel bare trente seg ;) Så nå er det piping og bjeffing om hverandre :)

Frøken Rød har god beinkontroll, idag så jeg henne sto på alle fire å gjorde fra seg. Forsten første gang jeg har sett dem har gjort fra seg uten stimulering fra Celia.

Etter øynene kom er dem begynt søke oss når vi sitter i kassa. Før gikk det vel bare på melkelukta til Celia, nå er det tydlig dem kommer og kryper opp etter oss når vi sitter der. Veldig gøy for ungene å endelig få litt respons fra valpene :)

Imorgen er dem 2 uker.. eller faktisk allerede nå faktisk, o130 er det to uker siden Frøken Rød kom til verden.. skal ta bilder å håper jeg kan oppdatere b-siden imorgen!! :)

1 kommentar:

  1. Så spennende når dem begynner å utforske omgivelsene. Dere er heldige som får oppleve dette, kos dere masse!

    Randi

    SvarSlett