fredag 8. mai 2009

Dag 29

Imorgen er b-gjengen 1 mnd gammel, og vi feirer dagen på forskudd med å hive ut valpekassa, så nå har dem hele rommet til rådighet :) Var ute et par timer på morgenen idag, mens jeg vaska hus. Ser ikke ut til det er noe problem. Dem ligger mest inne på rommet, der jeg har laget til med puter og pledd. Har vinduet åpent, så jeg hører om dem skal finne på å skrike, men det har jeg til gode og høre ennå når dem har vært ute. Og de gangene jeg har gått sjekka til dem enten leker dem eller sover.

Greit å kunne servere måltidene ute også, litt mindre bæsj å plukke opp ;)



Benedict sloss med tauknuten


Bellona



Benedict




Bella



Benedict, Benicia, Benedicta, Bella og Bono (Bonaventure)

1 kommentar:

  1. Små hjerteknusere :-) Nesten så det frister å bo på valperommet de siste ukene ;-)

    SvarSlett