onsdag 28. juli 2010

En liten sommer oppdatering fra Larvik

Hei til alle :)
Vi har hatt en topp sommer... Myyye bilkjøring, men helt fantastisk.. Norge er jo bare et sååå vakkert land!! Bellus har vært eksemplarisk å ha med også.... :)
Litt ekstra skeptisk til dansker og litt for innpåslitne turister, men har ikke spist opp noen ennå.. he,he...

Luxus vogna vi har bodd i... -heelt genial!!


Her er vi på fjelltur i Lofoten!!

Også var vi jo så klart innom Beathe og valpene -SÅ stas å hilse på!!!!!!
Måtte jo hilsepå når vi var forbi!! Kjempekoselig... Bellus var meget skeptisk til alt som skjedde der i starten, men tina sakte men sikkert litt opp.. Så han lekte godt med Enya og alle fikk hilse litt på`n.. Han er en typisk Eurasier, hopper ikke av glede når det er noen "ukjente" som vil kose...

Håper alle har hatt en fin sommer så langt!!!!

Kos fra oss

3 kommentarer:

  1. Det var vakre bilder det :) Tenker dere og ikke minst Bellusen har hatt en fantastisk ferietur i den norske naturen :)

    Så søt campingvogna deres! Slik skulle jeg hatt når jeg tøffa rundt i Norges land på utstillinger og annet jeg måtte finne på :D

    SvarSlett
  2. Hei. Utrolig nydelig hund dere har. Vi pratet med en kar her i gata vår rett før vinteren, som hadde en Eurasier. Kan det være mannen din tro? Har sett den igjen noen ganger når vi har kjørt på Halsen. Vi bor på Skreppestad i Larvik. Han fortalte at han visste bare om en Eurasier til i byen. Har falt pladask for disse hundene etter jeg så den i gata. Har veldig lyst på en, men samboer er litt i tvil enda da vi har en voksen Shih-Tzu fra før av. Jeg får smiske litt tror jeg, men han er godt på gli...hehe...Lykke til videre med verdens nydeligste hund... Hilsen Pål Vidar Kristensen og Randi Mürer

    SvarSlett
  3. Hei Pål Vidar og Randi :)
    Det er Bellusen det vet du... Erik hadde akkurat hilst på dere nå.. Hørte dere hadde fått en liten bamse dere også.. GRATULERER så mye!!!! Håper jeg også får hilst på dere snart også!! Ble jo veldig smigret over at Bellus har satt så sterke spor -men jeg er jo uten tvil helt enig.... De er jo bare SKJØNNE :) :)
    min mail adresse er bellus@sf-nett.no Hvis dere lurer på noe eller.... Det er SÅ stas med en EURASIER så nærme!! LYKKE TIL

    SvarSlett