tirsdag 9. juni 2009

valpene 2 mnd - besøk hos Luna

Idag tok jeg med Celia, Bellona og Bellus å dro til Luna på besøk. Før vi dro dit hadde jeg noen ærend jeg måtte gjøre, så dem blei sittende en times tid i bilen. Ikke en lyd!! Nesten så jeg begynte lure på om jeg hadde glemt dem igjen hjemme.

Vel fremme gikk jeg først opp for å hilse på Luna. Hun satt først litt å kikka, men da hun såg/lukta hvem det var blei jeg overfalt. Etter en varm velkomst slapp jeg ut Celia og søskene, like varm velkomst. Dem lekte i en god time ute, før vi gikk inn og leken fortsatte en stund til før alle kolapset rundt om i huset. Dem var veldig godt å se Luna igjen, hun har blitt større siden sist, og allerede lært seg noen triks av sine nye "foreldre".

Har fått epost fra Angelika, Ingrid og telefon fra Randi. Alle valpene har det supert! Er så godt å høre!! =) Legg til bilde












Bellus

De tre søskene koser seg i hagen til Luna =)




Banou koser seg i sitt nye hjem i Tyskland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar