onsdag 29. april 2009

dag 20

Imorgen er dem 3 uker, så håper få alle program inne på PC'n til da så jeg kan oppdatere hjemmesiden. Før den tid så dere har noe kose dere med.. litt bilder ;)
Valpene har nå begynt å få tenner, merker flere har spisse knotter oppe i munnen, mens nede har det bare komt kuler, tipper tennene bryter gjennom nede snart.
Herr Grønn har smakt på maten til Celia, så kanskje det er tid for å begynne med mat snart ;) Tenker jeg kommer til lage litt grøt (fôr blandet med valpemelk i foodprossessor) etter helga. Er konfirmasjon å litt slik i helga, så er greit dem bare spiser melk og klarer seg med Celia når dem blir så mye hjemme alene.
Ungene er nå litt skeptiske til å kose med dem, etter at alle har blitt bæsja på :p Holder en valp bittelitt, for så bytte til en ny en så dem ikke får en ladning på seg.
Skal få ordna hundegården helt valpesikker nå i løpet av helga, så kan valpene begynne være litt ute fra neste uke av. Er 20 grader og sol, ordentlige sommertemperaturer. Så små turer ut gjør nok bare godt! :)



Frøken Rød /Red kravler oppå bamsen - gøy med litt å utforske!


Frøken Lilla / Purple og Frøken Kvit / White



Frøken Lilla / Purple



Herr Grønn / Green



Gjengen!! Så store å utforsker mye :)

4 kommentarer:

  1. Tenk tre uker allerede...De er så skjønne at åhh! Og nå er vi bra valpesjuke her nord ;o) Men det er det vel flere som er tenker jeg!?

    Randi

    SvarSlett
  2. Du sier ikke det Randi.. Jeg er helt ør om dagen jeg.. Suser bare rundt får liksom ikke gjort noe..
    Også "fyser" jeg på godterier hele tiden.. alle rundt meg ler, og sier at det er heeelt normalt når du venter "barn".........
    Svigers lurte også på om det var noe vi trengte til barnebarnet....

    SvarSlett
  3. Ja, dei er så flotte. Vi driv og orienterer oss både om fòr og anna. Her blir ingenting teke på sparket!

    May

    SvarSlett