tirsdag 31. mars 2009

noen tanker

Siden tempen til Celia er lavere enn normalt, så har jeg tenkt litt.. farlig når jeg setter tankeboksen i sving :p

Celia og Tilo hadde parring tirdag 3 feb også, men uten heng, så jeg har bare gått utifra insemineringa som var 5 februar. Men jeg så jo d rann ut av henne, så det var jo en parring, selv om heng er ønskelig, er det ikke nødvendig.

Utifra den parringa der.. så er det på dag 56.. og da kan jo ting skje før jeg har trodd, og da kan det stemme at temperaturen hennes er gått litt ned. Tror ikke det skjer med det første, men kanskje i helga og ikke etter som har "planlagt".

Celia har sovet med meg siste uka, og skal fortsette med det slik jeg hører om det skjer noe. Skal vaske puppene hennes nå etterpå, så dem er rene til de små skal bruke dem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar